tataduki

ne samo secanja...

pon - 08.02.2010

dan... kao i svaki drugi....

pola minuta pre nego zazvoni telefon, otvaram oci i bacam pogled kroz prozor, sve (uzalud) se nadajuci da cu videti zeleno lisce drveta u susednom dvoristu, sunce i plavo nebo... dzaba...belo, tmurno, hladno...

telefoni zvone, prvo jedan pa drugi, inteferiraju stvarajuci pisak koji probija glavu, Zmaj (koja to vise nece da bude) se meskolji,  otvori jedno oko da proveri da li sam budan, navuce jorgan jos vise, skoro preko glave i nastavi tamo gde je stala...

izvlacim se iz kreveta, umivanje, jutarnji pozdrav solji, upadam klincima u sobu i pokusavam da ih otrgnem iz jorganskog zagrljaja...Dzoni (matori) se brzo budi, vec posle treceg urlika, uredno se uspravi u krevetu i nastavi da spava sedeci... Andras baci (mali) na urlike ne reaguje uopste...sednem na krevet i pocnem da ga golicam..ruke pocinju da rade, da se brani, ali oci ne otvara...palim im televizor, neki crtaci...ma jok...ON SPAVA.... nastavljam da ga gnjavim dok ne otvori plavo-sive oci, vucem ga dok ga ne uspravim i pustam... kao poluprazna (ili polupuna) vreca, samo se svali nazad...

jos jedan urlik, obojca spustaju noge na pod, kao "evo ustajemo, sto si dosadan"...

palim komp, stavljam grnche, palim TV, vracam se u njihovu sobu.. Dzoni uredno spava sedeci...Andrasu tabani na patosu, dupe visi u vazduhu, a sve ostalo je na krevetu, pod jorganom, ispod kog dopire hrkanje...urlik ponovo, obojca skacu, ustaju i staju pored kreveta kao na smotri...znam, cim im okrenem ledja popadace nazad u krevete kao gromom pogodjeni... ostajem tu sve dok ne pocnu da kopaju po brdu odece trazeci sta ce da obuku...i ako im je sve uredno spremljeno, barem ce pet minuta da izgube pokusavajuci da snadju u neredu koji samo decaci umeju da naprave...kad poskidaju pizame, odlazim da zakuvam kafu...

na TV--ju rutinsko gnjavljenje, vreme, saobracajke, hitna pomoc...dovoljno da odustanes odma'...

vracam se kod klinaca, Dzoni sedi na krevetu,sa carapom u ruci i vrlo tiho hrce...Andras se lepo obukao i vratio u krevet, pokrio i nastavio kao da se nista nije desilo....urlik, obojca skacu i nastavljaju sa ...cime god vec...

teram ih u kupatilo gde se obojca umivaju ko Radovan, dve kapi na oci...da se ne otope od viska vode...

posle histericnog preturanja po knjigama ,sveskama, torbama, upadanja u orman, kopanja po cizmama, cipelama, patikama, uz usputno frktanje, sto medjusobno, sto na rano jutro, skolu, vreme... nekako uspevaju da se opreme i krenu....

sedam za komp, gledam postu, jedan nalog, drugi, ajmo novine....jedne , druge, trece...mada ne znam zasto ih sve gledam, ali mu to dodje kao rutina, cisto da nadjem istinu u njihovom preseku...

dremuckam tako nad kafom jos jedno pola sata, onda krenem da budim Zmaja (koja to vise nece da bude) iako bih se najradije i sam uvukao pod jorgan planinu...

polako ubacujem u drugu, pregledam program za danas, hvatam se telefona....

 

negde u gradu, u kolima, proslo je vec podne, zvoni telefon, Andras javlja da je stigao kuci, pita sta je za rucak...kazem mu da uzme luk i strelu i da po gustim Cuburskim shumama i gorama nalovi par zeceva pa da ih baci na razanj...

-  taaaataaaa...! ...

- jesi li cuo za friGIzder, ono veliko belo u uglu kuhinje...e to ima vrata koja otvoris pa unutra imas svasta...

- e, i dobio sam jos 2 (3.4) petice danas...

- a kolko si ih platio?

- taaataaa, nemoj da me zezas...

- nemoj mi reci da si znao za 2 petice.... ajd bezi....

- a kad dolazite kuci ?

- cim stignemo....

prekidam vezu i smeskam se....

uvece, uteturavam u kucu, Andras mi se kaci , Dzoni se iskezi u prolazu, "e !...cao, tata" i produzi ...gde je vec krenuo...

rusim se u stolicu, njuskam rucak mada je vec vreme vecere...

posle klope, Zmaj (koja to vise nece da bude) i ja, uz kaficu  prebrajamo danasnji dan... Andras se uvaljuje medju nas, gura glavu pod moj pazuh a na moj upitni pogled izjavljuje " mazi mi se"...

oko 10 pocinje saterivanje stada u krevete, pa opet, uz pevanje i pucanje, svadju i gundjanje i otresanje (Dzoni) kukanje i mjaukanje (Andras), oko ponoci posle trece pretnje i oduzimanja daljinskog za televizor u njihovoj sobi polako pada nivo buke....

oko 1 udjem da proverim stanje, Dzoni se rasporedio sa mackom po krevetu, Andrasa dignem sa poda i vratim u krevet, pokrijem i pocesem po glavi, na sta on samo frkne, poluotvori jedno oko, zamase rukama, valjda se braneci od nekog sna i  nastavi da spava...

oko 3 sam i ja na kraju snaga, gasim komp, TV, tus i krevet.... i lezuci, vec mogu da cujem kako se telefoni spustaju u niski start...da sto glasnije i drcnije pocnu da se deru...

za nekih cetiri sata...

pokusavam da sto brze zaspim i da sto brze spavam, kako bih makar malo odmorniji ustao, i sto se vise trudim sve sporije spavam... i taman sto sam zaspao, budim se, pola minuta pre nego telefoni zazvone,otvaram oci, ocekujuci....

 

 

, 8. februar 2010 18:38:16 | link | (17) komentara


Od obicnog dana napravis smehotres i toplinu. Divno, jos jednom :)
Omu (Neregistrovan), u 8. februar 2010 18:50:45
to sam i ja tela da kažem....:)
manifani, u 8. februar 2010 19:26:22
i ja:)...nego, shto Zmaj nece vishe to da bude? ksks
dabarce, u 8. februar 2010 19:48:33
# neregistromuvani, sve je to isto, isto i smrdi, samo je problem odakle ga mirises, pa se kao lazes da je drugacije....
# manifani, ja to vec rekao... :)))
# dabritj, odbija insinuacije sa indignacijom, kao nije ona Zmaj, ne bljuje vatru.... hm...recimo...al, tiho... :)))
tataduki, u 8. februar 2010 20:21:03
Dobro, ako vec nece da bude Zmaj neka bude Big Mama.:)

Komso, problemi na sve strane, pada se na nos... Ali ta tvoja mala oaza...
Lanna, u 8. februar 2010 20:35:03
odlichno, lanchi :) i ja se slazem sa novim Zmajevim nickom :) josh samo da i ona klimne glavom :)

nego, cale, je l bi ti meni verovao kad bih ti rekla da ti malo zavidim? :)
spejsi, u 8. februar 2010 21:10:53
Vidi ovu Spejsolinu... A mene bilo sramota da priznam.:)
Lanna, u 8. februar 2010 21:21:08
Da znas da si duzan onda da opises i jedan vikend, ili bar neradni dan ;)
Connor, u 8. februar 2010 23:37:19
# bambilanna...:))))
# spejsi, hvala, ako ima na cemu da se zavidi, to je samo zivot, reka po kojoj pliva kako ko stigne...
# connore, vis da mi ovo nesto slabo ide, ali ...ajd kad kazes, probacu , pa kako ispadne...
tataduki, u 9. februar 2010 0:09:56
Ovo ti ništa nije trebalo da napišeš! Pufff...
Šalim se, naravno, čuvaj svaki deliš tog "obićnog" dana!!!
jesen_u_meni, u 9. februar 2010 9:40:59
i ja ti malo zavidim, jer su ti svi oni koje najvise volis tu kod tebe i mozes sa njima da imas takav obican dan...i podrzavam i novi nadimak za Zmaja, a i Connorov predlog:) cekamo:) ksks
dabarce, u 9. februar 2010 9:51:57
# jesenka, trudim se, zato i pisem
# dabritj, samo hrabro, sto 'no kazu, trpljen-spasen, sad guras kroz buru, ali dace bog, smirice se more i kod tebe... ;-)))
tataduki, u 9. februar 2010 14:42:34
Bambilanna mase sa sve cetiri za Konorov predlog.:)))

Nego, komso, da ti Veljko Rogosic nije nesto u rodu?;)
Lanna, u 9. februar 2010 16:03:01
bambi, paz da ne padnes na Duzu...

nema veze rodbina, ovde ili plivas ili tones...
tataduki, u 9. februar 2010 20:31:03
TDule, fala na ovakvom reload-u :) Tvoje duhovito, a opet tako realno pero nedostaje ovde, to bi bila kasapnica ko pred Djurdjovdan :D
arrow3, u 10. februar 2010 0:54:53
moja draga sad je u Jap...moJtenegru...

pa dobro gde si ti , bas sam ovih dana hteo da te FB...

bas mi ide ovaj dZoka....

:))))

a perce se istupilo, a nesto mi se i ne zaostrava...
tataduki, u 10. februar 2010 11:14:39
evo mene, vijorim se loknasto po Bu2i :) pa sha da ti kazem, fejsbukuj me :D
da vidis kako se ostri pero na mojtenegrinski nacin, o kremeno naklesare :)
arrow3, u 10. februar 2010 13:23:06

ned - 10.01.2010

ili ce ga ipak biti....videcemo...

potaknut komentarima na prosli post koji se delom odnosio i na postojanje kriminogenih likova koji se kriju iza navijaca, evo da apsolviram i tu temu, a sve po primedbama...

kao prvo, vrlo postujem sto je Brankica (koju ne znam, a i nemam nesto zelju da je upoznam) imala profesionalne i licne hrabrosti da iznese pred javnost ono o cemu su svi znali i svi cutali, valjda zaplaseni za licnu sigurnost, te su, iako im je i profesija to nalagala, okretali glavu i pravili se da tu nema nicega opasnog. Ni ja a verujem ni vecina ljudi, nismo imali pojma da su to takvi likovi.Da, znali smo svi da se od tih i takvih navijaca treba sklanjati, ali sam ih (eh, sasava deca) smatrao samo malo vaspitno ispustenim grupicama dokonih zaludjenika, bezopasnim ludama koje ce to, zajedno sa pubertetom , i proci. Tek suocen sa cinjenicama, dokazima, snimcima sigurnosnih kamera, izvodima iz sudskih registara koje je doticna Brankica obnarodovala, shvatam da se tu ne radi o zaludnoj deci, vec o vrlo dobro organizovanoj rulji, sa tvrdom hijerarhijom, sa vojnicima, vodjama i velikim sefovima u senci...ali to je vec nasa stvar...ili da se malko pravim stranac, COSA NOSTRA.... 

Da to nisu samo zaludela deca, govori i to sto ti, eto zabludeli, sede i u upravnim odborima klubova, iako se protiv njih vode brojni postupci, i sto je bas simp(tom)aticno, zajedno sa njima u tim odborima sede i sudije koji bi trebalo da ih procesuiraju....eto "slucajnosti"...

Da to nisu samo, eto malko strastveniji navijaci, govori i to sto su i klubovi i uprave pod tolikim uticajem, da tih par hiljada drzi sve nas kao taoce... Sto rekose Omu i Laudanum, prvo, sadrzaj toga sto se vidi na stadionima vec davno nije zanimljiv, a drugo, kad su uspeli da srede engleske navijace cije je divljanje bilo daleko smrtonosnije (seca li se neko Hejsela), i da od "navijaca" naprave navijace, sto to ne bi moglo kod nas ?

Da li je odlazak sponzora ubijanje sporta? Ako je to sport, onda ga i treba ubiti. Srecom, nije... 

Sport su oni klinci sto cista srca pikaju loptu na poljancetu a ne gomila razmazenih nazovi zvezda koje nose majce posvecene Urosu ( koji bi po mom trebalo da zaglavi mardelj na minimum 40 godina, pa kad izadje da bude glavni pred seoskom prodavnicom pricom kako je ON nekad bakljom palio pandurcinu i kako je bio glavni, a gledaj sad svi nesto idu sa decom na stadione, fuj, bre) jer su im tako rekli....KO, BRE...zbog te majce bi trebalo da pogube sve sponzore koliko sutra...pa ce dva puta da razmisle koliko im dupeta vrede, i kad bi platu dobijajali samo ako ljudi budu dolazili da ih gledaju, mislim da bi i sami doneli drugaciju odluku...a da umesto prenaduvanih premija, bonusa, stanova, kola, transfera i svega ostalog stvarno treba da svojim ponasanjem i na terenu i van njega zasluze svoje prinadleznosti, mislim da bi radije izasli bez ikakve majce...Sta ocekivati od nekog musavog klinca koji pika loptu i kome su takvi uzor, nego da sutra i sam uzme baklju i zapali mog ili necijeg tudjeg klinca...jer moze, jer je tako video...jer to treba raditi...

DA, treba da odu sponzori, jer ce mozda tek tada i ti ucenjeni i razmazeni shvatiti da imaju obaveze i odgovornosti, da to sto rade ima uticaj na neke generacije koje dolaze...i NE, to ne znaci ubijanje sporta, jer to sport, takav kakav je sad, i nije...srecom sporta ima i van fudbala... 

Ubijanje sporta...ma nemoj... da se razumemo...jasno je da vrhunskog sporta nema bez sponzora...ILI... ne secam se da se Djokovic zahvaljivao sponzorima sve dok nije dospeo do toga da svi znaju za njega... tek tada, kad su se mama i tata Djokovic istegli i zaduzili, a on im rezultatima vratio, su se pojavili i sponzori... koliko su sponzora imali Grbici, mala Nadja, gde su bili kad je Cavic isplivavao hiljade bazenskih duzina tamo i amo, gde su sponzori za malog Siladjija.... da, sad ih ima ..a dok je gulio bazen, gde su bili... za kolike su plate i premije igrali Slavnic, Kicanovic, Dalipagic... pa smo bili na vrhu... kolike su premije dobijali Sekularac i ekipa? Pa je nas fudbal bio i lep i efikasan...stariji se secaju...kao sto se i secaju da je Seki udario samar sudiji, i bez obzira sto je bio mega zvezda, popio suspenziju na godinu ili dve, ne secam se tacno... 

da razresimo i jos nesto...SPONZORI NISU ENTUZIJASTI... sponzori su velike firme koje su tu samo zato sto je neko iz marketinga osmislio da ce povezivanje njihovog imena ili brenda doneti pozitivan odjek u javnosti, povecanje prodaje i profita...i tacka. Tu entuzijazma nije bilo niti ce biti. Entuzijazam je moj i hiljade drugih roditelja koji investiraju u svoju decu..dok mogu...Pa ako neko, ko je u tome strucan, proceni da tu ima 'leba, nastavim da finansiram dok mogu, a onda kao i svi pocnem da, na OSNOVU REZULTATA trazim sponzora koji ce finansirati dalje usavrsavanje mog klinca u tome za sta je talentovan... Od entuzijasta i njihovih priloga tesko da bi bilo i za platu cistacica za celu godinu...nemojmo se lagati...a kakav nam je klupski fudbal sad...pa uz godisnju kartu bi trebali da mi DAJU i nesto u kesu, par fiseka semenki za svaku tekmu na koju dodjem i besplatan prevoz do kuce...

kolika je to kolicina bezumlja i bezobrazluka i bestijalnosti ( nemam vise takvih izraza na B) da jedan D.Vujosevic (koga sam, inace vrlo postovao kao strucnjaka) izjavi da ga B92 i Brankica ubijaju...ili je i on pod pritiskom rekao ono za sta je rekao... Nisam nesto cuo Dudu Ivkovica da se nasao prozvanim...a ni Belog Obradovica... ljude kojima je jasno ko tu treba da kosi a kome su se rukle otegle do kolena od kanti sa vodom... Ovde su izgleda i sponzori ucenjeni...ili mozda i nisu... videcemo...da me ne mrzi ( a videcemo, mozda mi i nece biti mrsko) obratio bih se otvorenim pismom svim velikim sponzorima tih i takvih klubova i najavio prekid kozumacije njihovih proizvoda sve dok se to stanje ne sredi...a znam da moze...

Dalje, rodoljublje, cuvari casti, ma nemoj...oni ce da me uce tome...                                                          MARS BRE BAGRO                                                              

U vreme kad smo mi, obicni, krvavili gace u ratu koji nikad nije vodjen, oni su tek otkrivali da u gacama imaju vrlo zgodnu igracku... i ti i takvi ce da me uce o srBstvu, dok jos razmisljaju kako se krsti a pojma nemaju da nabroje Deset zapovesti, ti i takvi ce da me uce bilo sta, a vecina nije dalje stigla od obaveznog skolovanja...

Ti i takvi kojima je centar sveta stadion, kojima je putovanje seljobusom iz nekog prigradskog pripizdinca avantura tokom koje se moraju potpisati flomasterom, sprejom, mokracom ili ubistvom, ti koji se junace gradom i hrabre urlanjem kako su najjaci, ti koji koriste urlanje Tunjavog kao kisobran pod kojim mi zapale i opljackaju grad... molim vas nemojte me braniti vise, sam cu...

i o procentima...po recima narecene Brankice, tih i takvih ima 3-4 000...ajde da prepolovimo, nek ih je 1500-2000...mnogi su dobili godisnje karte, neki su i kupili, ajde...dobit od njih je...200-500 000 godisnje, ni za kiselu vodu za sastanke upravnog odbora... a da je tu red, kakav nije, pa da na svaku tekmu dodje po 25 - 30 000 gledalaca, pa da 80% plati kartu 300 din, to je nedeljno 7 500 000...

i jos o procentima...cuh da je tih i takvih na tekmama 1%...ja bih rekao da ih ima 500 - 1 000 na svakoj strani... kako PRO CENAT ili PO STO oznacava 1 na 100, to bi znacilo da na svakoj utakmici normalnih ima 50 - 100 000...cini mi se da ih bas i nema toliko...i da je vecina na stadionu bas takvih, tako da ce taj PRO CENAT biti 40-60%... u toj i takvoj corbi ne bih da budem meso...

da zakljucim...

- sponzori napolje

- bagra ( i sa tribina i iz fotelja i iz upravnih odbora ) napolje

- normalni na tribine

- posteni na teren

- sponzori na svoja mesta

kad krava muzara pocne da sere u kantu sa mlekom, zavrsi u kobasicama, a uzme se druga, koja daje mleko... i pazi gde i kako sere....

, 10. januar 2010 1:22:34 | link | (6) komentara


Postovani Tataduki,
lepo sam Vas zamolio da me ostavite da se odmorim nedeljom,a Vi odlucili da me setate po muzejima i to nedeljom...
Jedna mala digresija na Vasu temu koja se sama od sebe namece;

***Dualitet Brazila i Nemacke***
Nikada se u svojoj glavi nisam pomirio sa Barrichellovim kocenjem zbog propustanja Shumachera pred samim ciljem,
-ukoliko se iko seca te cuvene trke F1 GP, Austria 12.05.2002 ?
Meni tu nista nije bilo jasno.Bukvalno mi je mandibula pala....
Pratio sam tu trku sa tadasnjom dragom,gledamo kraj spomenute trke,bukvalno vec vidimo Rubensovu pobedu u najavi,uplatili u kladionici pride(jos jedan momenat izrabljivanja sporta),mnogo je vruce,maj mesec,...-tek negde minut pred kraj trke kao u cirkusu kada madjionicar napravi trik,....a tvoje ga oko nije registrovalo.....Molim??!!Sta bi ovo???
Ne verujem.Rubens kochi,Schumacher ga pretiche.
Nemac je pobedio......publika zvizhdi....i dalje ne verujem....

http://www.youtube.com/watch?v=GlPrj9a88ME&feature=related......)

******** JEAN TODD(FERRARI TEAM) :'RUBENS ,IT'S LAST LAP.LET MICHAEL PASS FOR THE CHAMPIONSHIP.'************


Nisam mogao da se slozim sa obrazlozenjem tima na konferenciji za novinare da-"nema veze ko je pobednik kada obojica voze za Ferrari".
U meni se sve treslo:-Kako nema?!!?Itekako ima veze,posebno zato sto je u pitanju tako vazna trka.Iznad svega zato sto je to Ferrari tim.
.Mozda bi Barrichellu za 3 sekunde spala felna?-Ali, mi to NIKADA sada necemo moci saznati jer smo uskratili istoriji da otkotrlja svoju prichu-tako da svaka dalja rasprava nema smisla u tom slucaju...
Pih,ljudi su odlucili da se poigraju svojom sudbinom na vrlo plastican nacin odredivsi svoja pravila igre.....


Uvek sam verovao da istina ima i lice i nalicje.Krajem ove godine nepodnosljivo je postalo cekajuci odgovore.
Hvala Vam ukoliko mozete da shvatite sustinski znacaj ovog poduhvata.
Odgovorom na ovo pitanje potvrdicete posten sportski kodex,naravno ukoliko ne odgovorite na njega-sami prelazite na teren tzv zamagljivanja realnosti zarad boljeg sponzorstva.Naravno,ukoliko to bude slucaj,verujte da ja necu biti taj koji ce Vam suditi o izboru.Ljudima je danas tesko .
Moram da Vam priznam,da iskreno uzivam u korespodenciji sa Vama-iako primecujem da akademski krugovi ne zavredjuju neku zavidnu posecenost na ovom sajtu.
Mozda je samo u mom slucaju tako,ili sezona na blogove taman sto ce krenuti no nema potreba za brigom o mom auditorijumu.O vasem ja upravo vodim brigu,dizanjem poseta.Toliko i o tom besplatnom reklamiranju.
Uvek sam se sa lakocom nosio sa sujetama tudjim.Tokom zivota-ljudi su se sami opredeljivali na one koji su me obozavali i na one koji nisu mogli da me podnesu,tacnije koji su me mrzeli.
Oduvek me potresao razlog te mrznje.Tim pre-jer nisam uspevao da ga sam pronadjem.Posebno kod ljudi koje sretnem prvi put.
Vremenom sam otkrio da nije potrebno toliko se truditi oko njihovih razloga.
Naprosto-ti ljudi su uvek imali samo svoje rezone za mrznju..Neko te ugleda,i hop!-zamrzi te...bas cudno.
Repere za svoj osmeh- nalazili su,(vrlo iznenadjujuce,moram priznati)-na slicnim mestima gde i ja.....
Eto,a svi smo mi ljudi pod ovom kapom nebeskom.
Naravno,Vi sigurno delite moje misljenje da se samo amateri love na sujetu.Povlacenje pesaka po minskim poljima nije moja sfera,tako da ti sto me mrze ne treba da me ocekuju na istim,a ni ovi sto najavljuju "ljubav" svoju.Ukoliko to treba da bude neki oblik teske artiljerije,evo sakricu se da me ne vide i nasmejati se da ih ne uvredim.
Mrzeli su me,mrze me,a bogami -mrzece me jos vise.Sada sam jos sigurniji u to.Sve sto imam da dodam,jeste da je ta mrznja-sa rezonom.
Slaba je to umetnost nastala takvim rezonovanjem ,-mada postoje razni pravci,te ni uspesi u istim nisu za polemiku.Sve je to prilicno subjektivan diskurs.
No,ovde nije rec o umetnosti nego o sportu.

Sta mislite o diskursu gore iznetom?Da li zaista i Vi zivite po tim kodexima?
Da li mislite da je u pitanju zataskavanje istine i nepravde koju je F1
napravila pred Barrichellom samo da bi ostala u dobrim odnosima sa timom,odnosno zataskivala je od Rubensa dogovor sa Schumijem-zbog samo njemu vaznih razloga,dok je sve vreme imala trajan dogovor sa Schumacherom?

Ponovo:
1.Zasto o tome Barrichello pre trke nije bio obavesten?....Tacnije:- zasto mu je pred sam kraj trke Jean Todd rekao da mora da se povuce,jer "postoji neki trajan ugovor sa Shumacherom",iako je on tek pred sam kraj trke saznao za njega,a bio je u toj istoj trci,cak je Jean Todd svaki put bio odusevljen njegovim javljanjima koji su govorili o privrzenosti Ferrarijevom timu?.
(NE smem ni da zamisljam kakvo je lice Jean Todd imao kada je zagovorenicki odlazio kod svoje ekipe i pricao "jao,ljudi,ovaj se bas trudi oko
mene,javlja mi se.,,,al je glup,nista ne konta za Schumija,ma,pazi,nema pojma da ce on Schumi izvozati ovu sezonu kao pobednik...bas je patetican Rubi.....a svi su se slozili sa njim)
(NAPOMENA:RUBENS JE BIO u PIT STOP,-ali ne shvatam zasto se SAFETY CAR nije pojavio UKOLIKO JE OVAKO NESTO PLANIRANO,DA POSTEDI SRAMOTE BARRICHELLA.TO BI BILO SPORTSKI)
2. Zasto je JEAN TODD cutao Barrichellu,tako dugo taj vazan trenutak,i to sve do poslednjih minuta trke?(pa mogli su se sporazumno na vreme razici..
3. Da li smatrate Jean Todda lazovom?
4. Zasto Schumi nije znao da Barrichello nema pojma da vozi samo da bi Ferrari tim dobio svoje poene?
5. Zasto mu niko nije rekao da je i Rubens u istoj trci za prvo mesto?
6. Da li je Schumi na neki nacin vrlo kvaran igrac?
(Mada cak i da sklonimo sa strane da Schumi ne moze da smisli Rubija:naprosto zato sto je to Nemcu u genima,(a i zato sto mu je receno da je Rubi samo budala koja hoce da sedi u F1,sto je naravno laz i prema njemu)-Schumi ,uopste i nema neki sportski kodex,no to je druga tema...cela ova prica ne bi imala nikakvog smisla da ne postoji izuzetna paralela upravo kada govorimo o tim spornim mesecima dok je trajala formula,bas od feb-do oktobra,prethodne godine,a vrlo dobro znate da sam ja pratio i poslednju sezonu...znate Vi to ,Vi ste bili u Dubaiju,culi smo se..no,koliko vidimo ,vratice se u ovu sezonu 2010 i Schumi,sto je lepa vest,taman sa premijerom "ALICE IN WONDERLAND"by TIM BuRToON )

Mislim da o Jean Todd-u govori sasvim jasno njegov postupak te sporne sezone u F1.Ispricana je laz,zataskali su sponzori sujete i narod otiso razocaran.Da se razumemo ovoga je svuda bilo u sportu,samo zasto o tome i ne progovoriti,nego samo odmahivati,sa :"nije vazno,dok Nemac pobedjuje?"


Podvlacim;da je Barrichellu na vreme J.Todd rekao,pre trke ,da mu je bilo objasnjeno kakav je dogovor sa Schumijem,-verujem da bi se dostojanstveno povukao iz iste...Nije on toliko los momak...a,dugachke su to tribine,Tataduki ,videli ste ih i Vi uzivo u Dubaiju.
(Mislim da bi Vasi citaoci bili obradovani ukoliko biste ostavili na ovim stranicama koje slovo o tom iskustvu,no ne zelim da vrsim pritisak ,ukoliko Vas to dovodi u nezgodan polozaj..)

Elem,misljenja sam sledeceg...
Ferrari tim je napravio katastrofalnu gresku zamisljajuci sebe demijurgom,zaboravljajuci na osnovne sportske kodexe,precutavsi i slagavsi ceo svet svojim pravilima,-ocekujuci da necemo ni trepnuti,jer se pred nama izvodi
najbolji trik koji je zemlja ikada videla tokom svoje povjesti.....
Da je bio na vreme Rubens obavesten-on bi presao da vozi za Renault....recimo-onda bi se borili svako za svoju poziciju.
Ravnopravno.Samo za dva razlicita tima.
Jedan za Jean Todd-a. Drugi za Flavio Briatore-a.
Francuski gazda protiv italijanskog.
Ferrari VS Renault.
Brasil VS Germany.
Karneval VS Oktoberfest
Formula1
Najveci putujuci cirkus.
Fair game.


(sporedna tema;popili bi i pice svi zajedno,posle nekog koncerta u Olimpiji i to sa osmehom,-umesto sto sada okrecu glave
jedan od drugoga -izuzev kada profesionalna obaveza striktno ne nalaze da se sretnu i osmehnu se sasvim plasticno...tu ne igra vazan momenat da li je DNK brazilski ili arijevski
Mozda...
A Mozda ipak i ne bi,sa obzirom da se jadna Heidi Klum neposredno "osvetila" Briatoreu za dete koje mora da odgaja Seal time sto je gosn 'Gielebter Die Munde No_1 ,-Mr Briatore'- od prosle godine ne figurira u najvecem cirkusu na planeti...-a gde ces goru kaznu za muskarca nego da ga udaris u temu visine njegovih primanja.Najslabija karika.Sujeta.Slabija i od one zbog neuspeha u sexu....)



Cemu cutnja?

O cemu je tu rec?
Da li je Schumacherov osmeh unapred odredjen devizom :"zna se da Nemci igraju najbolji fudbal na svetu'-te samim tim,sve druge zemlje ostaju u senci?

Trazili smo rezon sve vreme ,zar ne..?


Evo,ovako je to izgledalo.....
a Vi prosudite sami..... POSEBNO OBRATITE NA KOCENJE PRED CILJEM U 1:30'
Tataduki,ti prema svom vremenu,pa kad stignes prokomentarisi,ako zelis.
Mislim,odgovorite na pitanja.
Ipak govorimo o kodexima,slazem se da sponzorstvo ide uz njega,ali ako postane sebi cilj,onda smo ga ugasili.

Najlepse hvala ,


http://www.youtube.com/watch?v=ltbjrLorp84

I mene potresaju price o sponzorstvu,zato Vam se i obracam kao istomisljenik.Ukoliko se niko ne smatra odgovornim da prodiskutuje na ovu temu-ona ce sama sa njima zavrsiti.Svako prema svojoj savesti.Moja je sasvim mirna sto se tice ispravnosti.Moj kodex nije vodjen interesima sponzorstvima,ma koliko bi zeleli tako da se shvate moji motivi.
O toj temi nemam komentara.Ne,ne mislim da ovim ikoga u nesto ubedjujem,samo zelim da vidim koliko se prica ,a koliko zaista postuje sportski kodex.
Nemam nameru,niti sam ih gledao niti se druzio sa prevarantima ikada u zivotu.Poslovi koje sam radio bili su placeni iskljucivo profesionalnim ugovorima sa kucama za koje sam radio.Nikakvo drugo sponzorstvo nije dolazilo u obzir.U pricama tog tipa nikada nisam bio sagovornik..Sa takvima nikada vise nisam razgovorao,kamoli poslove sklapao.Rezonima kojima su mislili da ce uspeti da me fasciniraju,na kraju su me i gadjali.Sto se toga tice,zaludan je svaki rezon koji imate protiv.Ovaj put zelim da budem siguran i u samo Vase kodexe,Tataduki.
Brisanjem i neodgovaranjem na post postizete samo moje prezrenje.Vremenom i okoline,potom i samoprezrenje.To bi bilo prirodno.
Cudno,nikada o ovim stvarima nisam pomisljao da cu morati da progovorim.
Bas sa vama.O kodexu.
Gospodu i dame molim da se ne mesaju.
ps.verujem da ce ovaj post inspirisati i neke umetnike da slikaju model o meni.
Nemam nista protiv.Pozdrav Katarini i slicnima.Naravno da ce i oni naci svoje rezone za isto.Gledajte da ne obrukate sebe.Ukoliko i vi budete ocekivali neki visi cilj od same umetnosti te skliznete u naturalizam,ili estradu,to onda samo na vasu sramotu ide.
Prvenstveno morate biti jako talentovani.
Igrati fer.Onda stizu i sponzori.

Niste valjda mislili da je tema nesto drugo?Svasta:Proslost i njeni recidivi.

Poruka Ikarusu:umro je 4/4,-nisi znao?

Jos jedna napomena o Formuli 1 ,koja je proizasla iz ove trke je bila ta da se ubuduce ne takmice prvenstveno timovi,nego je pobeda medju vozacima bolida ta koja je odlucujuca.Vi prosudite sami sta je za Vas ispravan stav.
U sportu,naravno.


Bilo bi lepo da nisam u pravu,ali mislim da mi dimi pred ulazom.
Deca se igraju sa petardama,nije se potrosilo na vreme..eh.









profesor online (Neregistrovan), u 10. januar 2010 17:32:59
GRESKA U DRUGOM LINKU ISPRAVAN LINK JE OVAJ

http://www.youtube.com/watch?v=ltbjrLorp84&feature=related
profesor (Neregistrovan), u 10. januar 2010 17:47:20
Postovani Ikaruse,
zaista smrdi onaj deda na tavanu...molim Vas zovite svestenika sto pre.
Toliko o sportu.Nadam se da ga vise niko nece spominjati.Nema tu sta da se spominje.
Suvise puno sponzora ga je zagadilo.
profesor online (Neregistrovan), u 10. januar 2010 18:16:24
Opet ne slusate sta sam rekao nego imate svoju ideju o izlozenom.
Mislim da sam podvukao da me ne interesuju nagazne mine,a od sada ni Vasi blogovi.
Nazalost,ali tako je.Uvek ste u taktici,u gardu.
U masi,sa idejom-Sam:bez glasa.Rekao sam da ovde mozemo saslusati Vasu rec.
Vama bas treba da odgovorite...puno vremena...khm...
Nikada niste umeli da se usmeno izrazavate.Morate vezbati.
Sto se tice kodexa,vidim da zagovarate "zataskanost".
Sto se tice Schumija,nekako u toj trci ga ne vidim kao pobednika,iako se on tako trenutno oseca.Pogledajte snimak ponovo.
Tu je momenat kada ja vise nisam sagovornik kao sto sam rekao sa lazovima nemam nikakve razgovore,a kamoli nesto vise.
Istina je izneta.
Svako neka nadje objasnjenje.
Nadjite drugi model.
Proslost je proslost.Trazio sam mir-Vi ne umete da se zaustavite.
Ne razumem vase motive.Ni tokom prosle godine.
Ni provokacije ,a zatrazio sam mir od Vas.
Vi ste nesto kao Jean Todd,ali samo u pokusaju,..
Molim Vas.Nemojte vise.
profesor online (Neregistrovan), u 10. januar 2010 19:07:17
Postovani profesore !
iznimno mi je drago bilo da observiram svu kompleksnost vasih komentara, te da u zadatom rakursu osmotrim sveobuhvatnost vasih pogleda i implikacija koje isti namecu.
Drago bi mi bilo da mogu svojom reakcijom da budem komlementaran vasim promisljanjima, ali nazalost, sveobuhvatna sirina vasih pogleda je suvise visoki input za moje preopterecene sive celije, te vas ostavljam da i dalje vodite monologe, ukoliko vam je to odgovarajuce, slobodno i na ovom prostoru...

s postovanjem
tataduki
tataduki, u 10. januar 2010 19:25:57
Ne treba da citate ,pogledajte samo snimke.
Verujem da je par minuta Vas kapacitet.
Smirite dah.Sve je Vama jasno.

bez ikakvog postovanja i podilazenja prema lazovu,
profesor




profesor (Neregistrovan), u 10. januar 2010 19:56:45

pet - 08.01.2010

i nastavka mozda i nece biti...

opet sam poceo da se bunim ko grk u 'apsu, misleci i nadajuci se da ce  to da nesto promeni, da ce taj moj vapaj i urlik biti nesto sto ce doneti neku prevagu normalnog nad nenormalnim sto nam se kao normalno prodaje....

i nista....

naravno...

i koga uopste zabole za to sto se ja dernjam...mogu i oci da mi ispadnu od napora, mogu da promuknem, najbolje ce izgleda biti da umuknem...

i bogami ocu...dosta je od mene...

nije mi da kacim jutjub, da prosledjujem glupe i smesne slike, uspomene su tu, al koga jos to zanima...

svo moje pisanije je izgleda suvise intimna ili suvise nezanimljiva za bilo koga osim mene, sto, u kranjoj liniji i nije cudno...

dzaba se smejem naduvanom balonu od gripa, dzaba sto su pokrenuli istragu o cash vezama proizvodjaca lekova i SZO...naravno da od toga nece biti nista, ali nema veze, bitno je da je neko pokrenuo istragu...Miskosavljevic ce ionako da sa policijom sateruje raju u krda i da ih vakcinise iako pametna ministrastva po evropi rasprodaju svoje zalihe iste te vakcine...kupicemo ih mi...nece se baci... platice ova raja....

dzaba sto vec vise od godinu dana govorim kako nikom pametnom nije mesto na utakmicama i kako jos uvek klince nisam vodio na tekmu, jer ne smem, jer ne znam kad ce nekom od poremecenih,kriminalnih mozgova da se desi pomracenje i da nas napadne, maltretira, izudara...ne hvala, ja medju tu bagru ne idem...kad te kriminalce budu smestili o drzavnom trosku u ustanove za to namenjene,kad utakmice ponovo budu porodicni dogadjaji, e tada, mozda...i boli me ta licemerstina, izjave...kao Brankica je protiv sporta...gledao sam i gledao i nigde nisam primetio da je ona ista rekla protiv sporta i sportista...a video sam kulturno i pristojno obracanje tih istih kriminogenih polumozgova...adresirano i njoj i sudovima i sudijama i drzavi i svim pristojnim ljudima...i sad ,kad su i sponzori poceli da razmisljaju o povlacenju, frka...ali ne kako da uvedu red i mir na tribinama, nego , zamenom teza, kako opljuvati onog (onu) koja nije htela da cuti, koja je imala snage i hrabrosti da uperi prst i kaze to sto je rekla...koliko znam ljudi koji navijaju i za zvezdu i partizan, ali koji vec godinama nisu bili na utakmicama i koji jos godinama sigurno nece ici...i nek se zamisle svi ti sportski dusebriznici sta im je vaznije, desetine hiljada ljudi koji nece da dolaze na utakmice ili tih par hiljada kriminalaca...na stranu sudstvo koje vec godinama ne procesuira procese za koje postoje vrlo evidentni dokazi i koji su stvar samo malo odlucnosti i hrabrosti...i sudija i onih koje te likove treba da privedu pravdi...da ne pricamo o mitologiji, vezama, bruci sa smenjenim sudijama...sto neko ne da na uvid listu sudija koji nisu reizabrani i uporedi sa listom sudija koje su trebale da osude ove nazovi navijace, a prave kriminalce...

davnih dana, kad je DS bila prva od onih koji nisu razmisljali kao SEPSA, bio sam medju prvim hiljadama koje su htele da toj opciji pruze podrsku, tada, dok su jos Zoran, Profesor i Tunjavi bili zajedno, kad je to bilo tek u povoju i kad je obecavalo da ce nam svetlo ipak mozda jednog dana zasijati...a danas, kad nas drzavni brod luta u tvajlajtu, bez pravca, kormilara, ideje, cillja...sve cesce se mislim o tome da ipak treba otici negde...znam da nigde ne cvetaju ruze, da nigde novac ne lezi na ulici, ali mislim da tamo negde ipak ima vece sanse da naplatis svoj posao i da od toga zivis...

 

 

, 8. januar 2010 21:50:37 | link | (12) komentara


Tatko, jel tebe to pogodilo ono bolesno zajedničko saopštenje klubova?? :)
Još jedan u nizu lizguz aranžmana u cilju obostane koristi....

neurojazz, u 8. januar 2010 22:09:47
nije me pogodilo...smucilo mi se...
tataduki, u 8. januar 2010 22:54:15
I opet cu se pobuniti jer am na stadionu i jer vidim porodice na stadionu i jer si i ti i mnogi upravo podlegli toj Brankicinoj kampanji da su svi na stadionu huligani.
Nije tacno.
Brankica i B92 su, inace, saopstenje izazvali (kao i reakciju Duleta Vujosevica) izjavom, tj. APELOM na sponzore da prestanu da sponzorisu klubove! To je kao da si ubio sport, jer u ovoj zemlji sport postoji samo zbog entuziajsta. Znas i sam, i tvoja deca se bave sportom. Da ti nisi tata netuzijasta, nist aod toga. Da neki sponzori nisu entuzijasti (nema veze po kom osnovu), nista od titule u kosarci, vaterpolu, plasmana na Svetsko prvenstvo.

Dosadilo mi je da neko ko pojma nema (vise mislim na Brankicu, koja verujem, mada i znam, provereno je) i ko nikada ili makar skoro nije ni bio na stadionu. Dosadilo mi je da verujemo opet nekim propagandama.

Za Brankicu, kojoj svaka cast na hrabrosti, ali ne i na korektnosti u pojedinim slucajevima i u ovom serijalu o huliganima i u onom o ssportskim mahinacijama, e pa za nju mogu samo reci da je neko ko ocigledno smatra da su svi koji vole sport, koji navijaju, koji smatraju da je to lepo hobi, budala. Njoj smeta sto neko navija.

Da se razumemo, mozete vi mene sda napasti da branim huligane, sto nije tacno. Ja ih prva napadam, ja im se i suprotstavljam. Znam dobro ko sme i kako da reguje, kada se nesto desi na tribinama, i ko ne reaguje. Znam dobro i kakvi su odnosi navijaca i klubova. Znam dobro i kakvi su odnosi sponozra i klubova. Ukidanjem sponozra ukinut je sport.

I da, tata Duki, svaka tebi cast, ali malo tolerancije, makar slusanja drugih koji vise znaju, jer su na licu mesta (ni ti ni Brankica to niste... ona je po sudnicama, a to nije stadion, ti ispred TV)... mozda bi to bilo malo nade za nas kao naciju.

Izvini na ostrini. I meni se smuci sto stalno, ali stalno ispadamo svi mi na stadionima kreteni i idioti. Daleko sam od kretena i idiota, nisam ni neskolovana, relana sam. Znam sta je lose, ali ne dam da se ne primeti ono dobro, a ima ga. I ne dam da se uopstavaju stvari, zbog sacice kretena sa kojima pre svega drzava (kad vec roditelji nisu mogli) treba da se izbori. Tu mislim na policiju...

Svako van stadiona je samo gradjanin... pa imao ili ne prugasti (crveno ili crno beli sal). Ali avaj... kod nas je vaznije kojoj politickoj partiji pripada ili za koga navija kad se optuzuje za nesto. Pa makar samo optuzuje, a da nije osudjen.

Necu vise... ako ti volja, veruj slepo i bezuslovno Brankici i B92... ali to vodi istom bezumlju koje smo jednom imali. Samo sto se uloge menjaju. Nije vise drzavna televizija problem, nego neka druga koja i te kako lako nabavi sponozre za Velikog brata, recimo.

Toliko od mene, preterala sam.
MMMila, u 8. januar 2010 23:50:48
HAUGH!
Ja sam EGZEBETE.
MNOGO VOLIM SPORT.DA.
Vido sam tu Brankicu sto puno mase rukama.
Luda je.
provereno.
Rekla mi je da je smaram.
Mnogo.
HM,nista nisam vama tamo,niste me videli....-HAUGH?
JA SAM: "ONAJ STO PUNO GOVORI-A NISTA NE KAZE"
JA SAM EGZEBETE.
I SLUSAJTE MALO IGGY POPA.
ON JE MOJ DRUG. ;)
HAUGH?
EGZEBETE (Neregistrovan), u 9. januar 2010 0:05:04
E moj druže beogradski!
I ja urlala, pa prestala... ne zna se šta je gore!
Mada, i ćutanje godi...
jesen_u_meni, u 9. januar 2010 0:53:55
# mmmila, shvatam te i razumem sve sto hoces da mi kazes i u pravu si...ni ja ne mislim na sve koji su na stadionu, nego na one zbog kojih necu tamo da budem kad im zafali zrtava za izivljavanje... a kao sto rekoh, frka sad kad im se klima pod guzicom...pa sto ne oteraju te sto prave sranja, da mozemo i mi da dodjemo na red, da samo navijamo, bez lomljenja stolica, bez "MNOGO SMO JAKI I NAJJACI I JOS SVASTA", bez tuca, to nije sastavni deo navijanja...a sponzora sto se tice..pa naravno da nece da imaju veze sa necim sto ce njima kao entuzijastima da donese losu sliku u javnosti, nisu oni sponzori zbog samog entuzijazma, nego zbog pozitivne slike koju im donosi povezanost sa sportom, ne sa huliganima i kriminalom...da ne zamenjujemo teze...i te poruke na bilbordima i panelima nisu upucene tim kriminalcima, vec pristojnim ljudima koji bi da dodju na utakmicu, ali zbog tih i takvih ne smeju...
# EGZEBETE...HAUGH I TEBI ....
# jesenka, kako stvari stoje urlanje dzabe, radi ko sta hoce, kad hoce i kome hoce...a mi mozemo da se sklonimo i cutimo....
tataduki, u 9. januar 2010 1:36:16
e da i jos nesto....
ja nisam smeo da idem na utakmice i pre nego sto je Brankica zapocela tu temu, tako da moj nedolazak na tekme nema veze ni sa njom ni njenim novinarstvom...
to nema veze sa propagandom, nego sa cistim nagonom za samoodrzaqnjem...
tataduki, u 9. januar 2010 1:56:13
Opet me nisi razumeo. Zbog onih 1% (obicno na derbiju, a to je nesto sto se da predvideti) ti sad SVE utakmice smatras opasnim???? Pa stvarno....Smetaju ti navijacke parole? A ne smetaju ti marketinski slogani koji su jos gori na tv u svakom bloku reklama? Sponzori treba da napuste sport zbog nekoliko idiJota, a nema veze sto se stotine i stotine dece bavi istim tim sportom u istom tom klubu?

Ne razumem, stvarno. I ne shvatam odakle vam paranoja a toliko je bez osnova. Ti si spreman da cujes sve sem onih koji su na utakmicama.
MMMila, u 9. januar 2010 10:36:08
MMMila, ocito je zasto ljudi ne idu na utakmice kao sto bi isli u bioskop ili pozoriste, predstava koja se daje tamo je ocajna i ni nalik onome sto se nudi na tv-u. Pride navijaci i kriminalne uprave klubova. Mada i sam fudbal sve manje ima smisla u danasnjem svetu medija, kladionica, ogromne kolicine novca pa shodno tome i kriminala.
Omu, u 9. januar 2010 18:07:51
Jedna stvar, a to su dve ili tri stvari:
To sranje sa coporom kriminalaca koji sebe zovu navijacima se resava Tacerovski. Primena strogog zakona i nema utakmica dok se ne ocisti sport. To je ta prva.
Druga je da nijedna ozbiljna kompanija ne bi sebi smela da dozvoli da sponzorise kriminalce u upravama klubova koji stite spomenuti copor kriminalaca na tribinama.
Treca je da Brankica nije politicar, nije drustveno-oliticki radnik vec autor TV emisije. Ako ona i B92 smatraju da ce povlacenje sponzora naterati klubove da se odreknu krimosa i okrenu pravim navijacim, onda imaju svako pravo to i da kazu. To se zove pravo na misljenje. Nije nekoliko fudbalskih klubova sport nego, nekoliko fudbalskih klubova, kao sto ni Tadic nije Srbija nego starog Tadica sin.
laudanum, u 9. januar 2010 18:57:59
„znam da nigde ne cvetaju ruze, da nigde novac ne lezi na ulici, ali mislim da tamo negde ipak ima vece sanse da naplatis svoj posao i da od toga zivis...“


Potpuno si u pravu i ne znam sta bih ti na to rekao. Ovde, u zapadnoj Evropi, gde ja zivim, delimicno je kao u bajci. Besna kola voze i penzioneri, alarm u kolima i vadjenje plocice – sta je to?, zaradis dovoljno da zivis a mozda i da ustedis, odmor se podrazumeva, zna se red i zakon, gradski prevoz ima vozni red, sve je cisto i uredjeno. Tacno znam o cemu pricas kad kazes da ti je dozlogrdilo.
Medjutim, odlazak u inostranstvo uzima drugi danak. Onaj psihicki. Nedostaje ti sve ovde. One normalne stvari. Tvoji prijatelji, rodbina, humor, nacin zivota, mentalitet, mozda i muzika, mnogo toga sto ti je u Srbiji oblog za namucenu dusu. Da bi sa jedne strane dobio, moras na drugoj da zrtvujes. Naravno, mnogo je lakse ako imas vec nekog pri sebi, sa kim ces to zajedno da delis.
Hocu ovim da kazem, ono sto te mentalno ovde (u Srbiji) spasava i na sta se sa radoscu usresredjujes, tamo ce ti, makar vremenom ili jedno vreme, nedostajati. Dobices mnogo toga, ali, mozda ces se zapitati – po koju cenu? Sve zavisi od coveka i koliko je prilagodljiv na novu sredinu, nov jezik, nove obicaje, ljude.
Ako je cisto unovcavanje svog rada u pitanju, onda nema sta da se razmisljas.

Jbg, nisam ti rekao nista novo, niti ti dao savet kako da resis svoj problem, nije mi ni bila namera ni jedno ni drugo, niti si ti trazio ista od ta dva, samo te, eto, razumem…. i tebe i tvoj nemocni bes….
Connor MacLeod, u 9. januar 2010 19:30:15
Meni je najzanimljiviji detalj bila prica o JAT-ovom avionu u kome su pilot i stjuardese sedeli tokom celog leta zakljucani u kabini dok su navijaci (cije putovanje na utakmicu je platio klub) jurcali izmedju sedista i galamili "srusi se, srusi se". U kojoj jos zemlji nesto takvo prolazi nekaznjeno?
Lila, u 9. januar 2010 19:32:42